.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس‌‏هفتم با كم‌‏حوصلگي عجيبي روبرو است
عضو فراكسيون اقليت مجلس‌‏هفتم گفت: رويه‌‏اي كه مجلس در سومين سال عمر خود در پيش گرفته، در حقيقت يك خودزني آشكار است

عضو فراكسيون اقليت مجلس‌‏هفتم گفت: رويه‌‏اي كه مجلس در سومين سال عمر خود در پيش گرفته، در حقيقت يك خودزني آشكار است.

ايرج نديمي در گفت‌‏وگو با  ايلنا افزود: متاسفانه مجلس با كم‌‏حوصلگي عجيبي روبرو است و هر روزه شاهد آن هستيم كه نمايندگان علاقه‌‏اي به آمدن به مجلس و حضور در مباحثات و كميسيون‌‏ها و يا طرح تذكرات و سوالات و امثالهم ندارند.
وي افزود: البته اين نوع نمايندگان بر چند دسته‌‏اند، به طوري كه برخي از آنها دغدغه نماينده شدن مجدد را دارند، برخي از آنها از اصل نماينده شدن اعلام عدم برائت مي‌‏كنند و ظاهرا به اصرار و اجبار به مجلس آمده‌‏اند و برخي نيز در رابطه با بسياري از آرمانها به بن‌‏بست رسيده‌‏اند، چرا كه بسياري از مصوبات آنها به نتيجه نرسيده است.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس‌‏هفتم، با انتقاد شديد از طولاني‌‏شدن بررسي لايه خدمات مديريت كشوري در مجلس افزود: نزديك به 3 سال است كه مجلس در مردم بويژه قشر حقوق بگير، انتظار عوض شدن نظام حقوق و پرداخت را ايجاد كرده است اما هيچ كاري نشده و بنده اميد ندارم كه در سال 86 هم با روند كنوني كاري انجام شود.
وي همچنين افزود: از سوي ديگر مجلس موضوع تثبيت قيمت‌‏ها را وعده داده بود ولي الان بزرگان مجلس اعلام مي‌‏كنند كه آن تصميم قابل تداوم نيست و اين نشان مي‌‏دهد كه بحث تثبيت قيمت‌‏ها تصميمي كاملا مقطعي بوده و اساسا تصميم اقتصادي نبوده است.
نماينده لاهيجان در مجلس‌‏هفتم افزود: در مورد مسائل شوراها هم نيز عملا به گونه‌‏اي مساله در مجلس پيش رفت كه فرصت را به برخي از گروهها و مجامع ندادند و از گروه اقليت و وفاق تني چند بيشتر مورد استفاده قرار نگرفتند و نشان دادند كه اصرار دارند كه همه امور در دست خودشان باشد، در حالي كه شعار آنها شعار توزيع قدرت و ثروت بود ولي متاسفانه انجام نشد.
وي اظهار كرد: بنده به عنوان كسي كه حداقل 4 الي 5 دوره را به انواع مختلف در ادوار گوناگون مجلس حضور داشته‌‏ام، اعلام مي‌‏كنم كه رويه‌‏اي كه مجلس در سال سوم انتخاب كرده، يك خودزني آشكار است و در حقيقت خودش را در معرض اتهام قرار مي‌‏دهد و براي رفع اتهام بايد با حوصله بيشتري نسبت به مجلس و وظايف درون مجلسي و برون مجلسي عمل كند تا شايد مردم آنها را بپسندند وگرنه با چنين رويه‌‏اي مردم با هيچ كس عقد اخوت نبسته‌‏اند.
اين نماينده مجلس‌‏هفتم افزود: آنچه مردم مي‌‏خواهند خدمت، دلسوزي، پيگيري، برنامه داشتن و انجام وظايف است و عقد اخوت با گروهها و احزاب چپ و راست بخصوص از نوع افراطيون اين دو گروه نبسته‌‏اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.